×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵  .::.   برابر با : Monday, 22 June , 2026  .::.  اخبار منتشر شده : 48 خبر
نشست بیمه دی خراسان رضوی و شرکت توزیع برق مشهد با هدف ارتقای سطح خدمات درمانی

به گزارش روابط عمومی بیمه دی از مشهد، در این نشست مهدی شریعتی‌فر، مدیر بیمه دی خراسان رضوی، ضمن ارائه گزارشی دقیق از فرآیند رسیدگی به اسناد درمانی و وضعیت اجرای تعهدات قراردادی، بر رویکرد بیمه دی جهت تسهیل هرچه بیشتر فرآیندهای درمانی تأکید کرد.وی اظهار داشت: «بیمه دی با تکیه بر شفافیت در پاسخگویی و ارتقای سطح کیفی خدمات، تمام توان خود را برای تأمین آرامش خاطر بیمه‌شدگان به کار خواهد گرفت.»

در ادامه این دیدار، امیررضا رجبی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد، ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب و خدمات ارائه شده توسط بیمه دی، خاطرنشان کرد که حفظ سلامت و جلب رضایتمندی کارکنان توزیع نیروی برق مشهد، اولویت اصلی در همکاری با بیمه‌ دی بوده است.وی افزود؛ ارائه خدمات دقیق و به‌موقع از سوی بیمه دی، نقش مهمی در تحقق این هدف ایفا کرده است.
در پایان نشست، طرفین بر ضرورت تقویت تعاملات دوجانبه و برگزاری جلسات کارشناسی منظم جهت بهبود مستمر فرآیندها و ارتقای سطح همکاری‌های مشترک در سال جاری تأکید کردند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.