- نویسنده : khateghtesadi
- 22 ژوئن 2026
- کد خبر 184962
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش روابطعمومی شهرداری منطقه ۲، علیاصغر طاهری با اعلام این خبر اظهار داشت: این کارگاه آموزشی باهدف ارتقای سطح توانمندی، مهارتافزایی و ترویج فرهنگ ایمنی و حفاظت از محیطزیست در شرایط اضطراری برای ۴۰ نفر از اعضای جمعیت جهادی رحما برگزار شد. طاهری در تشریح جزئیات این برنامه گفت: شرکتکنندگان در این کارگاه ضمن آشنایی با اصول پایه، نحوه کار با تجهیزات تخصصی و ماشینآلات سنگین نظیر «بابکت»، «لودر»، «دستگاه هوابرش»، «ارهبرقی» و «هیلتی» را بهصورت عملی فراگرفتند. وی افزود: پس از بخش آموزشی، مانور عملیاتی با سناریوی شرایط جنگی و بحرانی اجرا شد. در این مرحله، جهادگران با تمرکز ویژه بر رعایت حداکثری الزامات زیستمحیطی و ایمنی فردی، نسبت به تسریع در جمعآوری نخالهها و ضایعات از محل فرضی اقدام کردند. معاون خدمات شهری و محیطزیست منطقه ۲ در پایان خاطرنشان کرد: استفاده اصولی از لوازم حفاظت فردی (PPE) و رعایت پروتکلهای ایمنی، از شاخصهای اصلی ارزیابی این مانور بود که در نهایت عملکرد شرکتکنندگان توسط کارشناسان ادارات خدمات شهری و محیطزیست منطقه مورد پایش و ارزیابی نهایی قرار گرفت.
https://khateghtesadi.com/?p=184962

