×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵  .::.   برابر با : Monday, 22 June , 2026  .::.  اخبار منتشر شده : 42 خبر

مهدی صالحی با اشاره به خسارات واردشده به ساختمان های مسکونی در جریان جنگ تحمیلی «رمضان» گفت: مدیریت شهری منطقه ۲ در راستای مسولیت اجتماعی خود، با هدف تسهیل در آرامش خانواده ها تلاش داشته با اجرای طرح‌های حمایتی و بازسازی منازل ،همواره در کنار مردم باشد.

شهردار منطقه ۲ افزود: در همین راستا بازسازی منازل آسیب دیده با استقرار چندین اکیپ اجرایی در سطح منطقه با جدیت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه عمده خسارات شامل شکستگی شیشه‌ها، خرابی فریم‌ها و گچ‌کاری داخلی منازل بوده، اظهار کرد: بازسازی بخشی از ساختمان ها به اتمام رسیده و این منازل تحویل مالکان شده است.

وی افزود: اولویت و سعی ما این است که با تداوم این روند بازسازی، تا پیش از فرا رسیدن سال نو، واحدهای خسارت‌دیده آماده سکونت شوندو این مستلزم حضور مالکین در واحدهای مسکونی خود و همراهی آنها با عوامل اجرایی است .

شهردار منطقه ۲ در پایان تأکید کرد: هدف ما این است که خانواده‌های آسیب دیده از جنگ تحمیلی در خانه‌های خودسال جدید را آغازو به استقبال بهار بروند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.