×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵  .::.   برابر با : Thursday, 25 June , 2026  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، این قرارداد چهارشنبه ۱۷ دی، بین یدالله مصدقی فرد، مدیرعامل پتروشیمی اروند و عبدالله عبادی پور، مدیرعامل شرکت ترانسفورماتور کوره آریا در سومین نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم به امضا رسید.

این ترانس به‌منظور تأمین برق الکترولایزرها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم از ۱۶ دی به مدت سه روز باهدف توسعه و حمایت حداکثری ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در جزیره کیش دایر است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.