×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۸ تیر , ۱۴۰۵  .::.   برابر با : Monday, 29 June , 2026  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارتقا کمی وکیفی ترافیکی؛ منطقه یک در جمع برترین‌های پایتخت قرار گرفت

هادی حق‌بین، شهردار منطقه یک، در نشست تقدیر از کارکنان مؤثر در تحقق این رتبه ، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته گفت: این معاونت در ۶ محور کلیدی توانست عملکرد درخشانی را ثبت کند که ارتقای رتبه از ۸۲ در سال ۱۴۰۲ به ۹۱ در سال ۱۴۰۴، گواهی بر این تلاش و پشتکار است.

شهردار منطقه یک با اشاره به اقدامات کوچک پرتعداد اما تأثیرگذار در کاهش گره‌های ترافیکی تصریح کرد: بهسازی معابر در سال گذشته به نرخ ۱۰۰ درصد رسیده و اجرای اصلاحات هندسی و ایمن‌سازی در بیش از ۶۰ نقطه از منطقه، منجر به ارتقای سطح ایمنی و کاهش چشمگیر تصادفات به حدود ۹۶ درصد شده است.

حق‌بین همچنین به حذف زوائد فیزیکی از معابر به عنوان راهکاری برای آزادسازی مسیر تردد و افزایش رضایتمندی شهروندان اشاره کرد.

او رویکرد منطقه را در طراحی و مسقف سازی پایانه‌ها مانند پایانه شهید شیعه‌زاده، تشویق شهروندان به استفاده بیشتر از حمل‌ونقل عمومی دانست و افزود: پیگیری پارکینگ شهید عسگری در محله چیذر و دو پایانه تاکسی قائم و اتوبوس لاله نیز با نگاهی ویژه به طراحی‌های کاربردی و سرعت‌بخشیدن به عملیات اجرایی در دستور کار قرار دارد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.