×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵  .::.   برابر با : Friday, 26 June , 2026  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میر محمد مطهری موید معاون امور اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: اولین دوره از مسابقات دارت ویژه “مادر و دختر” جام رمضان در مجموعه ورزشی آمنه با حضور مناطق ۲۲ گانه برگزار و ورزشکاران منطقه ۱۹ موفق به کسب یک مدال نقره شدند.

براساس این گزارش در مسابقات تیم دارت سودابه لطافت به همراه دخترش زهرا رمضانی توانستند مقام دوم و مدال نقره این مسابقات ( مادرو دختر) را از آن خود کنند

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.